fortfarande vid liv!

Wednesday, November 08, 2006

web två punkt lol

Tänk om jag var lika bra på att producera text till skolan som jag var på att läsa texter, vad lätt livet varit då. Alldeles för ofta tar jag mig igenom en text, tänker att nu kan jag det här och glömmer bort att jag också måste bevisa det för någon annan tills det är för sent. Nåja, det är ett senare dilemma.

Sedan jag gick från att ha en omåttligt pretentiös lunarstormdagbok till att ha en omåttligt pretentiös blogg har inte så mycket förändrats. Lite fler har börjat läsa, tror jag, men jag saknar ändå den där interaktionen mellan användare som utlovades av bloggförespråkare. Inte att den förekom på lunarstorm i någon direkt mängd, men ändå. Det här ska ju vara Web 2.0, där användare möter användare och för att gå det självändamålet till mötes tänkte jag idag introducera ett nytt inslag i den här omåttligt pretentiösa sörjan, som beroende på mottagande kommer att hamna någonstans mellan sparsamt återkommande och inte alls återkommande. Det funkar såhär: Ni läsare kan, om ni vill, lämna nästan vilken fråga ni vill som en kommentar och eventuellt få den besvarad i ett framtida inlägg. Håll er gärna till ämnen jag vet något om, alltså spelteori, popkultur, marx och sånt nörderi. Första frågan kommer från nån snubbe som spammar mig på MSN:

[20:10] Görling: jag har ett problem
[20:10] Görling: alla mina polare har just sagt att de tycker texas is the reason låter som green day.
[20:10] Görling: vad gör jag?

Hej Görling!

Skaffa nya polare.

/Thomas

5 Comments:

At Wed Nov 08, 04:33:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Ska jag satsa på mp5 eller +heal?

 
At Sun Dec 10, 01:18:00 AM, Anonymous Anonymous said...

fortfarande vid liv?

 
At Sat Dec 16, 04:44:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Varför är dokusåpor, till skillnad från filmer, ofta bäst andra säsongen?

 
At Wed Dec 20, 07:28:00 AM, Anonymous Anonymous said...

what nik said..

 
At Thu Dec 21, 02:08:00 PM, Anonymous Anonymous said...

IOM att inget skrivs: tompa jag fick mvg i mänk! roliga omständigheter! bokbål! när?

 

Post a Comment

<< Home